هاهاها
خوب خبردار شدیم که سید هم ممنوع الخروج شد. خیلی خوبه، کلی خوشحال شدم. اصلا چه معنی داره آدم از مملکت بره بیرون دست و پای نامحرم ببینه، حالا برای یادبود بمباران اتمی هیروشیما هم باشه گو باش.
جالبتر اینه از اون بالایی ها یک سری رو اصولا به جایی دعوت نمیکنن مگه اینکه مجبور باشن ( یعنی دعوتنامه های send to all رو برای اینها هم میفرستند) بقیه ای رو هم که دعوت میکنند ما خودمون نمیگذاریم برن که ریا نشه.
کلا هویج و شلغم میوه های خوبی هستند و من شخصا به اونها علاقه مندم
همون بهتر که به جای سید هم ضربدر بگذاریم، سید به جمع ما خوش اومدی

ای مرگ بر آن کسانی که به جای خدمت، خیانت به وطن را پیشه خود قرار می دهند. دکتر محمد مصدق