یک سال دیگه هم زندگی من گذشت، شاید تولدم مبارک

امسال مثل سال پیش تولدم در تنهایی گذشت

سال پیش دبی و امسال باث

به یادم میاد که سال پیش منتظر گرفتن ویزا بودم و خدا خدا میکردم که میه برای کادوی تولدم ویزا بگیرم و امسال...

امسال هم مثل سال قبل ، مثل سالهای قبل چشم به آسمون دوخته ام ببینم که خدا ...

امسال هم ناامیدم نکن

خدایا از دیده ی بخشش و رحمتت به ما نگاه کن

که از دیده ی عدل چیزی از ما باقی نمیمونه

خدایا یک لحظه به خودمون وا نگذارمون

که بی تو نمیدونیم کجاییم و کجا میریم