26
یک سال دیگه هم زندگی من گذشت، شاید تولدم مبارک
امسال مثل سال پیش تولدم در تنهایی گذشت
سال پیش دبی و امسال باث
به یادم میاد که سال پیش منتظر گرفتن ویزا بودم و خدا خدا میکردم که میه برای کادوی تولدم ویزا بگیرم و امسال...
امسال هم مثل سال قبل ، مثل سالهای قبل چشم به آسمون دوخته ام ببینم که خدا ...
امسال هم ناامیدم نکن
خدایا از دیده ی بخشش و رحمتت به ما نگاه کن
که از دیده ی عدل چیزی از ما باقی نمیمونه
خدایا یک لحظه به خودمون وا نگذارمون
که بی تو نمیدونیم کجاییم و کجا میریم
+ نوشته شده در شنبه ۶ شهریور ۱۳۸۹ ساعت 4:50 توسط اٍلی
|
ای مرگ بر آن کسانی که به جای خدمت، خیانت به وطن را پیشه خود قرار می دهند. دکتر محمد مصدق