وای که چقدر تنبلم من
خسته شدم از تنبلی، راهی؟ گریزی؟ سوراخی؟
نیست؟ یعنی من محکوم به تنبلیم؟
+ نوشته شده در دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۸۹ ساعت 2:37 توسط اٍلی
|
خسته شدم از تنبلی، راهی؟ گریزی؟ سوراخی؟
نیست؟ یعنی من محکوم به تنبلیم؟
ای مرگ بر آن کسانی که به جای خدمت، خیانت به وطن را پیشه خود قرار می دهند. دکتر محمد مصدق