یک نفر یک گوشه ی دنیا هست

بیشه حبیب رو میگم، فکر میکنم آخرین بار گفتم که دیگه اجازه ی تماس ندارم، به خاطر شرایطی که خودش بهتر میدونه

البته مدت زیادیه که ازش بیخبرم، نمی دونم که چه میکنه و گاهی چه حس خوبیه که بدونی یک نفر یه گوشه دنیا هنوز کسی هست که گاهی بهت فکر میکنه در عمق تنهایی

امیدوارم هرجا که هست سلامت باشه